söndag 9 november 2014

Dags att blåsa liv i bloggen

Oj, vad stilla tiden stått här i bloggen. Har haft mycket att göra. Eftersom jag har börjat känna mig så stressad så har jag kommit underfund med att det nog är dags att börja blåsa liv i bloggen igen. Och inte bara i bloggen, utan även i mitt spirituella liv som fått stå tillbaka för allt annat det senaste året.

Jag tänkte börja lite smått med en återkoppling till mina planer på miljö- och djurvänligt tänk. Det har inte inhandlats något nytt här eftersom jag tyckte att jag måste göra slut på det som finns hemma först. Dock har jag slutat färga håret. Hade tänkt gå på jakt efter en ekologisk hårfärg, men med tanke på att jag färgat håret i 7 år så bestämde jag mig helt enkelt för sluta färga helt.

Håller på att läsa en av alla böcker jag har väntande i bokhyllan; Everyday Moon Magic av Dorothy Morrison. Ska lägga upp en liten recension så fort den är utläst.

Fridens liljor!

1 kommentar:

Marita sa...

Japp, slutat färga håret har jag med sedan länge :) Känns befriande på något sätt.
Numera bor jag själv sedan barnen flugit ut, så nu ska jag bruka allvar med att äta mer vegetariskt eller rent av veganskt.
Är nu mitt i en flytt och har även flyttat min blogg till en hemsida som är under uppbyggnad.
Ska bli roligt att få se fler inlägg av dig :)

Allt gott )O(